lauantai 6. marraskuuta 2010

Vanhojen tanssi nutturoita

Kattelin eilen netistä erilaisia kampauksia vanhojen tansseihin. Oon kyllä tullut nyt lopullisesti siihen tulokseen, että mun tukka tulee nutturalle, ei millekään kihara kampaukselle. Ja nuttura olis sitten melko simppeli, eli ei mitään kihara-nuttura-unelmaa. Onhan nekin hienoja, mutta ei yhtään mun näkösiä ja mun mielestä tommosissa tansseissa on kuitenkin tärkeintä näyttää omalta itteltään.



Mulle tekee kampaaja-sukulainen nutturan ja kävin eilen vähän sen kanssa keskustelemassa tästä. Tultiin siihen tulokseen, että eiköhän se tule olemaan tollainen kuin tossa kollaasissa, tuo missä on valkoinen kukka. Se on vaan niin mun näkönen ja ennenkaikkea ihana.

Nyt kiiruhdan nuudeleita syömään, mutta eiköhän tää blogi herää henkiin vielä tänään uudestaankin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti