tiistai 21. joulukuuta 2010

It's love in the air

Joulu on ainakin mun mielestä melko romanttinen juhla, jonka haluan jakaa mun rakkaimpien kanssa, eli kavereiden, perheen ja suvun kanssa. Josta päästääkin tähän aiheeseen, aasin sillan kautta.

Tapasin mun uuden miehen..matikan tunnilla. Pitkä matikka ja Texas laskin = elämä, kyllä! En oikeen tiiä miksikä tätä uutta miehekettä pitäis oikeestaan kutsuu? Mieheks, miehekkeeks, jätkäks, poikaystäväks? No kutsutaan sitten vaikka mieheksi.

Juu, no tosiaan matikan tunnilla. Lukion pitkä matikka kun on tosiaan niin romanttista. Tai no jos tarkkoja ollaan niin facebookissahan me tavattiin. Juu, vielä nolompi. Se tuli ihan juttelemaan niitä näitä, ja sitten juteltiin viikko niitä näitä facebookin ja msn:n välityksellä. Kyllä, tietokone on mun paras ystävä. Oltiin myös kahdella samalla matikan kurssilla.

Sitten yhtenä iltana vaan päätettiin lähteä ajelemaan. Huomio! Jätkä on siis vuotta mua vanhempi. Ja tuntu siltä et oltiin älyttömän samanlaisii ja jatkettiin sitten tietokoneelle jutskailua.

Nähtiiin viikottain n.3 kertaa ja tekstailtiin yms. Käytiin juhlissa ja tutustuttiin toistemma kavereihin. Ja siitä se sitten lähti, ei me oikeestaan olla laitettu tavaramerkkiä meidän suhteelle, mutta kyllä tää nyt seurustelua on.

Oon aivan onneni kukkuloilla ja koulukaan ei enää oikeen kiinnosta. Nyt oikeesti ymmärrän sen miksi kaikki on aina sanonut että on eri asia seurustella ylä-asteella ja lukiossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti