keskiviikko 22. joulukuuta 2010

Laskettelua

Tänään heräsin joskus 11 aikaan. Oikeestaan heräsin siihen, että mulla oli jäätävän kylmä. No patterihan oli tietenkin unohtunut kääntää päälle. Sitten lagailin sohvalla sen kiitettävät pari tuntia. Olin kyllä ihan unessa.

Ja puol 2 aikaan lähdettiin rinteeseen. Oi, että oli ihanaa laskea yksin kuunnellen musiikkia. Ihan parasta. Sai rauhassa laskea omaan tahtiin ja niitä rinteitä joita halus. Pikkuveli lähti myös rinteeseen, mutta mua ei yrityisemmin noi hyppyrit kiinnosta. Miksiköhän? Ja rumpujen pauketta kiitos! padadadadadadadadaddadadadadaddadadadadadda... mä tulin World Cup -mäen alas! Oonko hieman ylpee ittestäni? Oon kyllä aikaisemminki tullu sen, mut tää tuntuu jotenki speciaalilt.

Ja illalla käväsin vielä hiihtämässä, 4km! Huomasin kyllä jo parin ekan metrin jälkeen miks mä vihaankaan hiihtämistä niin paljon. On kyllä ihan mielettömän vastenmielinen laji. Ja nyt sitten hiljennyn CSI:n ja suklaan pariin.



Ps. Mun tekee nyt jostain kumman syystä lisäillä tänne tekstin sekaan hymiöitä:DD Okei, en lisää mutta älkää ihmetelkö jos lipsahtaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti