sunnuntai 15. elokuuta 2010

The First

1. Mun nimi on Anna ja asun pääkaupunkiseudulla.

2. Esiinnyn anonyyminä, ja siihen ei ole tulossa muutosta

3. Kirjoitan miten kirjoitan, en kirjoita kirjakielellä ihan siitä syystä, että tekstistä häviää mun mielestä omaperäisyys.

4. Käyn lukiota päämääränä Helsingin oikeutieteellinen.

5. Rakastan ihan kaikkia eläimiä, ja mulla on aivan yli ihana terrieri uros.

6. Mun lempiväri on pinkki, ei mitenkään rumasti, mutta yritän saada lähes kaiken pinkkinä, tietokoneet, kännykät yms.

7. Oon yliaddiktoitunut MTV:n ohjelmiin, eniten The Hill's ja The City.

8. Huomasko joku jo, että käytän liikaa sanaa yli?

9. Raiskaan kaikki tekstit hymiöillä, mutta blogissa lupaan vähän rajoittaa.

10. Osaan olla tosi nirppanokka, jos en saa mitä haluan ja siksi ihmiset, jotka ei tunne mua pitää mua tosi  leuhkana ja itserakkaana.



RAKASTAN JÄÄTELÖÄ

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti