lauantai 21. elokuuta 2010

Viikonloppu

Mun ensimmäinen kouluviikko otti oletettua enemmän voimia, oon ihan rättiväsy. Olo on semmonen, että oisit ollu rappiolla viimeset paripäivää, vaikka oon menny joka päivä klo.22 nukkumaan ja jopa perjantai iltana klo.23. Ei hyväluoja miten väsynyt mä olen.

No koulusta tuli projektiks lukea Tuntematon sotilas, aikaa 4 viikkoa. Ei onnistu, ei sitten mitenkään. Oon lukenut ekat 15 sivua ja voin sanoe, ettei oo toi kirja mua varten. Ja sitten huomenna taas vähän läksyjen tekoa ja muuten tää viikonloppu menee sitten nukkuen ja sohvalla löhöten ja kattoen telkkaria. Ja ainiin ostin huomiseks karkkipussin, koska mun "uusi terveellinen elämä" on pitänyt jo viikon, eli huomenna on palkintapäivä. Ehkä kuullostaa jonkun korvaan älyttömän tylsältä tää mun elämä, mutta on se välillä kiva vaan olla ja löhötä. Aina ei jaksa olla menemässä joka paikkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti