torstai 26. elokuuta 2010

mamman mussukka, acer minikannettava

Lupailin eilen vähän jotain kivaa täksi päiväksi, en nyt tiiä onko tää mitenkään erikoisen kivaa, mutta esittelen nyt teille vähän mistä nää postaukset oikeen lähtee.

No kone on Acer Ao751h miniläppäri, ja tuumia löytyy 11,6 eli vähän isompi kuin normaalisti. Just simppelin kokoinen mulle, näyttö on tarpeeksi iso, ei mikään kärpäsen kakka ja näppäimistö on samankokoinen, kuin 17 tuumaisissa läppäreissä. Ja mikä parasta, tässä on bluetooth. Ei tarvitse laittaa mitään johtoja ja piuhoja kiinni ja miettiä mikä menee mihinkin laiteeseen. Hiiri on Microoft arc.


Sain koneen viime syksynä mummilta, kuulemma siitä hyvästä kun käyn sen luona niin useesti ja auttelen aina sitä, ja se ties ettei mulla ollut omaa konetta, ja lukiossa siitä olis apua. Voitte kuvitella olin ihan järkyttyny ku se piti mun silmistä ensin kiinni etten nää ja pyys kokeilee tätä koneen pakkausta ja huusin vaan ihan innoissani että TIETOKONE!! Olin ihan ekstaasissa varmaan kuukauden. Ja mun maailman ihanin mummi oli vielä ostanut koneelle mukaan hiiren, tietokone laukun ja lisätakuun. Toivottavasti teilläkin on maailman ihanimmat mummit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti