sunnuntai 15. elokuuta 2010

I love part.1 : food

Kun blogi on todella uusi, niin ajattelin tutustuttaa teitä mun maailmaan tämmösten postausten avulla. Jokaiseen postaukseen oon koonnut yhden aihealueen kuvia kollaasiksi.

Tälläkertaa aiheena on ruoka. Elämäni rakkaus!
Rakastan herkutella, suklaa ja jäätelö on parhaita sydänsuruihin ja tylsään päivään. En kuitenkaan syö näitä joka päivä, koska terveellinen ruokavalio on mulle tosi tärkee ja sen oon oppinu mun terveysfriikki vanhemmiltani. Vihanneksista en välitä erityisemmin, mutta kaikki hedelmät on vaan niin ihania. Ahh. Ja liha, ihan sama mitä lihaa mutta mureaa grillipihviä ei voita mikään. Ei mikään!
Ja mun uusin tuttavuus on nuudelit. Söin niitä ensimmäistä kertaa koko mun elämässä pari viikkoa sitten, ja voi miten ihania ne oli. Helppoja valmistaa ja hyviä. Nyt oon syöny niitä tosi paljon, kananmakuisinä tietenkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti